Що таке «джинса»?

Що таке джинса?

Джинса це замовні матеріали в ЗМІ, які створені, щоб поліпшити (або погіршити) імідж певних політичних діячів, товарів, компаній або організацій. Такі матеріали не позначені як реклама зрозумілим чином для переважної більшості читачів. В залежності від того, хто її замовив, джинса може бути політичною, комерційною чи іміджевою.

Що таке політична джинса?

Це замовні матеріали, яка спрямована на підвищення рейтингу політиків, політичних партій чи людей які мають політичні інтереси. Такі люди або організації і є замовниками такого виду джинси і замовляють її частіш за все під час підготовчого процесу до виборів, коли окремі одноразові досягнення висвітлюються як щось постійне та закономірне без позначки, що це реклама. Приклад: одна з партій замовляє матеріал про те, що лідер партії відкрив дитячий майданчик (при цьому в матеріалі замовчується що майданчик був побудований за кошти міста, мером якого є цей лідер партії)

Що таке комерційна джинса?

Таку джинсу замовляють комерційні компанії для того, щоб просувати свій товар, послугу чи підвищити власну репутацію з ціллю збільшення доходів компанії. До цього типу джинси також можна віднести матеріали не тільки певної комерційної структури, а групи компаній, чи певної галузі, які спрямовані на ухвалення, або ж неухвалення певних державних рішень. Приклад: одна з компаній— виробників тютюна замовляє випуск публікацій про дефіцит цигарок в країні, щоб натиснути на податкову і змусити її припинити обшуки в офісах компанії.

Що таке іміджева джинса?

Це стаття чи сюжет, замовником яких є громадська організація, благодійний фонд, релігійна структура чи державний орган. Такі матеріали  підтримують рівень іміджу, впізнаваності та підіймають соціальний рейтинг  таких організацій.
Приклад: благодійний фонд замовляє статтю про те, що він виграв престижну нагороду.

Підпишіться на наш канал в Telegram і ми покажемо вам, наскільки глибока ця кроляча нора:https://t.me/hromadskekharkiv

Якщо ви побачили помилку, або знаєте більше про це, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Віктор Пічугін

Віктор Пічугін

Голова «Громадського Телебачення Харків». Відповідає за дизайн візуального контенту, написання та редагування текстів
Віктор Пічугін